לא מוצאים את הספרים שרכשתם באפליקציה? יש כמה דברים שאפשר לעשות:
אם רכשתם ספר דיגיטלי או קולי ואתם לא רואים אותו בספרייה – לא לדאוג, הנה כמה דברים שכדאי לנסות:
- ודאו שאתם מחוברים לרשת אינטרנט פעילה.
- לחצו על כפתור הסנכרון
שמופיע בחלק העליון של מסך הספרייה באפליקציה.
- בדקו שאתם מחוברים עם אותו חשבון באפליקציה ובאתר:
באפליקציה – פתחו את תפריט הצד וגללו לתחתית המסך, שם מופיע המייל של החשבון הפעיל.
באתר – היכנסו לאזור האישי > עדכון פרטים, ושם תראו את כתובת המייל שלכם. - נסו להתנתק ולהתחבר מחדש – לפעמים זה עושה פלאים.
עדיין לא רואים את הספר? אנחנו כאן בשבילכם! פנו אלינו ונשמח לבדוק את זה יחד.