לא מצליחים להיכנס לחשבון שלכם? נסו את הדברים הבאים:
- ודאו שהמייל איתו אתם מנסים להתחבר הוא בדיוק זה שאיתו נרשמתם לאתר או לאפליקציה.
לא בטוחים עם איזה מייל נרשמתם? נסו לבדוק באזור האישי באתר תחת "עדכון פרטים".
- לא הולך? בדקו שלא עברתם את מכסת המכשירים למשתמש:
כנסו לאזור האישי > המכשירים שלי, ונתקו מכשירים שאינם בשימוש.
- לחצו על "שכחתי סיסמה" כדי לשחזר את הסיסמה דרך המייל שהזנתם, אם הוא שימש אתכם בעת יצירת החשבון.
הבעיה לא נפתרה? פנו אלינו ונשמח לעזור.