- אם האפליקציה הייתה פתוחה בעת הרכישה מהאתר, יש ללחוץ על כפתור הסנכרון במרכז העליון של הספריה (2 חצים מתעגלים), או פשוט לסגור ולפתוח מחדש את האפליקציה.
- הספר עדיין לא מופיע? ודאו שאתם מחוברים לאפליקציה עם אותו חשבון שאיתו רכשתם באתר.
אפשר לראות את שם המשתמש שלכם באפליקציה על ידי לחיצה על תפריט הצד (אייקון של שלושה פסים בצד ימין עליון). בתחתית התפריט יופיע המייל איתו אתם מחוברים.
כדי לבדוק עם איזה שם משתמש אתם מחוברים באתר כנסו לאזור האישי > עדכון פרטים. המייל שלכם יופיע בפרטי הכניסה. -
הבעיה לא נפתרה? פנו אלינו ונשמח לעזור.