התחדשנו 🚚🛵
מהיום, לקוחותינו יכולים לבדוק את סטטוס המשלוח שלהם בדף מעקב אחרי משלוח:
- מיד לאחר ביצוע ההזמנה – "ההזמנה התקבלה"
- כאשר ההזמנה הועברה לטיפול במחסן וממתינה לאריזה – "המשלוח מחכה לאריזה"
- ולבסוף כאשר החבילה עברה אל חברת השילוח – "המשלוח בדרך"
כאשר אתם מחוברים לחשבון ומחפשים הזמנה ישירות מתוך המייל או היסטוריית ההזמנות, מספר ההזמנה והמייל יופיעו אוטומטית.
אם אינכם מחוברים לחשבון, עליכם להקליד את פרטי המייל ו/או ההזמנה.
ניתן גם לעשות "חיפוש חדש" שמאפשר להקליד מספר הזמנה נוסף.