קוראים במכשיר דיו אלקטרוני של חברת ONYX וחווים תקלה בדפדוף?
יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לסדר אותה:
- במסך הראשי של המכשיר (איפה שכל האפליקציות), לחצו לחיצה ארוכה על סמל האפליקציה > ביטול הקפאה. זה יבטיח שהאפליקציה תמיד תתעדכן ולא תרד בסדר העדיפויות של ניהול הזיכרון ביחס לאפליקציות אחרות.
- עדכנו את הגרסה האחרונה של האפליקציה מחנות גוגל play (נמצאת במסך הראשי של האפליקציות במכשיר).
- עברו לרענון מצבים מהיר - כשאתם נמצאים באפליקציה, החליקו מהפינה השמאלית העליונה (לפעמים זו הימנית) כדי שיופיע לכם כפתור ״מרכז e-ink”. לחצו עליו וודאו שרענון המצבים הנבחר הוא מהיר (במכשירים מסוימים גם אחרים יעבדו היטב). אם יש לכם הבהוב שחור תוך כדי הדפדוף, תוכלו לפתור אותו בלחיצה על ״עוד״ > ״מהיר״ > ושינוי של הערך ״נגד הבהוב״ (ממליצים לכוון ל-8 עד 10).
- וודאו שאתם נמצאים במצב דיו אלקטרוני באפליקציה (לחיצה אחת במרכז הספר > לחיצה על אייקון ההגדרות בבר התחתון של הספר > הגדרות מתקדמות > מצב דיו אלקטרוני).
- אם יש עדכון למערכת ההפעלה של המכשיר, כדאי לנסות גם אותו (מסך ראשי > הגדרות > עדכון Firmware).
הבעיה עדיין מתרחשת? נשמח שתפנו אלינו לשירות הלקוחות וננסה לעזור.